Asiakkaat & käyttäjät

TUTKIMUS- JA KONSULTOINTIPALVELUITA TOIMINNAN KEHITTÄMISEN TUEKSI

TUTKIMUKSET & ARVIOINNIT


Kuinka hyvin tunnet käyttäjiesi arjen?


Tuotteiden ja palveluiden arvo syntyy arjessa. Se on käyttöarvoa, vahvasti sidoksissa käyttötilanteisiin ja arjen kehyksiin. Tiedätkö miten tuotteesi kytkeytyy erilaisten käyttäjiesi arjen rutiineihin? Miten parantaa käyttökokemusta ja rikastaa käyttäjiesi arkea?


Etnografisen kuluttajatutkimuksen palveluiden avulla pääset käyttäjiesi iholle – mukaan hetkiin, joissa ostopäätökset tehdään ja tilanteisiin, joissa käyttökokemus syntyy. Mukaan brändiuskollisuuden kehittymisen poluille.

KÄYTTÄJÄTUTKIMUKSEN PALVELUITAMME


Räätälöimme tutkimuspalvelut tarpeidesi mukaan – meille jokainen toimeksianto on ainutlaatuinen.


User Lab - käyttäjätestit tuotekehitysprosessin kaikkiin vaiheisiin

Tarjoamme käyttäjätutkimuspalveluita tuotekehitysprosessin kaikkiin vaiheisiin – haluat sitten testata ensimmäisiä ideoita, konseptia, prototyyppiä tai mock-upia, pakkausta, brändiä, logoa, valmista tuotetta, hinnoittelua tai markkinointia. Räätälöimme aina tarpeisiisi vastaavan käyttäjätutkimuksen.


Co-design workshops - käyttäjiä osallistavaa kehittämistä

Haluaisitko uusia ajatuksia tuotekehitykseen – käyttäjiltä tai asiakkailta? Käyttäjät tuntevat tarpeensa parhaiten – ja osallistaminen lisää asiakasuskollisuutta. Co-design-työpajoissa kehitetään konsepteja, tuotteita, pakkauksia tai esim. markkinointia yhdessä käyttäjien tai asiakkaiden kanssa.


Digital diaries - kiinni arjen käyttökokemuksiin

Tiedätkö miten tuotettasi käytetään arjessa? Käyttäjien mobiilipäiväkirjojen, valokuvien ja vlogien analysoinnin kautta tarjoamme elävämmän ja moniulotteisemman kuvan osto- ja käyttötilanteista. Elävän elämän käyttäjätarinoilla tarjoamme virikettä niin tuotekehitykseen kuin myyntiin ja markkinointiinkin.


Consumer excursion - sukellus käyttäjien arkeen

Haluatko ennemmin kokea kuin lukea? Ekskursio on sukellus asiakkaan arkeen.  Jätä työpöytäsi ja vietä päivä tutustumalla siihen, miten tuotteitasi käytetään erilaisten kuluttajaryhmien arjessa. Pääset tutustumaan käyttäjiesi koteihin ja arkeen – kurkistamaan jääkaappiin ja komeroihin, inspiroitumaan arjen käyttökokemuksista.


Loyalty analysis - brändi- ja asiakasuskollisuustutkimukset

Asiakasuskollisuus lisää liiketoiminnan tuottavuutta ja kannattavuutta ja suojaa kilpailulta – uskolliset asiakkaat ovat yrityksen arvokkainta pääomaa. On kannattavampaa lisätä olemassa olevien asiakkaiden uskollisuutta kuin hankkia uusia asiakkaita. Uskollisuuden motiiveja ja kehittymisen polkuja ymmärtämällä pystyt edistämään uskollisuuden kehittymistä - ja parantamaan kilpailukykyä.

Lataa esite käyttäjätutkimuspalveluistamme!